Bateria ta auto LiFePO4 nu mai funcționează la parametri normali? ENESYS îți oferă servicii profesionale de diagnosticare și reparație pentru bateriile litiu (LiFePO4), utilizate pe vehicule premium și electrice precum Porsche Cayenne, Taycan, Lamborghini Urus și altele.
Livrare si retur
LIVRARE
Costul de transport va fi calculat automat in cosul de cumparaturi sau in pagina de finalizare comanda dupa introducerea adresei de livrare. ORICE NEREGULA LEGATA DE COLET, PRODUSE INCOMPLETE, COMANDA INCOMPLETA TREBUIE SA FIE RECLAMATA IN MAXIM 24 ORE DE LA PRIMIREA COLETULUI! RECLAMATIILE ULTERIORE NU VOR FI LUATE IN CONSIDERARE!
Comenzile se livreaza prin urmatorilor curieri: FAN Curier, Urgent Cargus, GLS sau DPD, Sameday, DSC, DHL, FedEx. Ne rezervam dreptul de a alege firma de curierat in functie de specificul fiecarei comenzi.
Ne rezervăm dreptul de a corecta eventualele erori de preț sau alte greșeli tipografice. În cazul în care prețul unui produs este incorect, nu rezervăm dreptul de a anula comenzile plasate pentru acel produs, dacă comanda nu a fost confirmată.
Metodă de plată:
- cu numărarea livrării
- plasarea online a începuturilor
- prințul ordinului de plată
- link de plată
Dacă există costuri de transport suplimentare (cum ar fi cele pentru produse agabaritice sau cu greutatea peste 31 kg) clientul va fi notificat în privința opțiunilor sale, înainte de a se expedia comanda prin curier.
Livrarea produselor aflate pe stoc se face de obicei in 24-48 de ore de confirmare a comenzii , in zilele lucratoare. Exceptie fac zilele de sarbatoare si perioadele de promotii, cand timpul necesar procesarii, expedierii si livrarii prin curier creste semnificative.
Comenzile plasate si confirmate pana cel tar ora 15.00 vor fi procesate si expediate in aceeasi zi, cu conditia existenței tuturor produselor pe stoc.
Livrarea comenzilor se face la adresa specifica ca adresa de livrare la crearea contului sau la plasarea comenzii.
Inainte de expedierea unui colet exista posibilitatea sa fii contactat pentru confirmarea comenzii si stabilitatea unui interval orar la care sa fii contactat de curier pentru ridicarea coletului.
Pentru orice comanda, la cererea exprima a clientului, aceasta se poate livra cu deschidere si verificare colet. Costul acestui serviciu se va adăuga la constul de livrare.
RETUR
Cine poate beneficia de retur in 14 zile?
Orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii care respecta legislatia in vigoare privind dreptul la retragere. Cititi aici OUG 34/2014, articolul 9.
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din contract, respectiv sa returneze un produs, in termen de 14 zile calendaristice, fara a invoca niciun motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui produs expira in termen de 14 zile de la ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica.
Ce trebuie sa faci pentru ca procesul de retur sa decurga usor:
- Asigura-te ca produsul pe care vrei sa il returnezi indeplineste conditiile de retur prezentate mai jos. Contactati telefonic echipa ENESYS pentru mai multe detalii 0762923511
-ENESYS poate solicita ridicarea coletului insa costul transportului cade in sarcina consumatorului . Valoarea transportului este de 25 de lei si se va opri din valoarea produselor. Aveți posibilitatea de a preda personal la sediul nostru sau trimite prin curier rapid în termen de 14 zile calendaristice.
Va sa tineti cont ca taxele de expediere vor fi suportate integral de dvs. Nu acceptam colete ramburs! Nu ridicam colete de la POSTA!
- Ambalati produse intr-o cutie suplimentara si nu lipiti AWB-ul de cutie originala a produselor.
In cat timp va returnam suma aferenta returului?
Rambursarea sumelor pentru returul online se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la data la care ENESYS primeste produs returnat. Rambursarea se va face doar intr-un CONT IBAN .
Conditii generale de retur al produselor vandute de ENESYS:
Inainte de a trimite coletul, te rugam sa tii cont de recomandarile de mai jos:
- Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite.
- Asigura-te ca include in colet o copie a comenzii/date personale de contact pentru o identificare mai usoara in cazul deteriorarii AWB-ului.
- Produsul trebuie sa fie insotit de toate accesoriile si/sau cadourile cu care a fost livrat.
- Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi tip si doresti sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se va accepta doar daca sunt intacte.
- Produsul trebuie sa ajunga in sediul ENESYS in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii.
- Recomandam sa faci fotografii produs inainte de impachetare, astfel incat sa putem dovedi starea lui inainte de expediere.
- Pentru a evita deteriorarea produsului in transport, te recomandam sa-l ambalezi corespunzator (de exemplu, in aceeasi cutie in care l-ai primit). ENESYS nu poate fi facut responsabil pentru deteriorarea sau pierderea coletului.
- Accesoriile si ambalajul original fac parte integranta din produs. Asigurati-va ca returnati si ambalajul original, protejat corespunzator.
- ENESYS nu accept retururi pentru produse fara eticheta. Eticheta contine codul de identificare al produsului, iar fara acesta, nu se poate face sau identifica corecta.
- Consumatorul este responsabil pentru orice diminuare a valorilor produselor cauzate de manipulare a acestora în mod diferit fata de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor (conform OUG nr. 34/2014, art.14(3)).
- Dacă cumpărați acest returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, produs deteriorat, produs montat), nu rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului la starea initiala sau pentru o acoperire diferita de pret din vanzarea produsului ca resigilat. La cererea Cumparatorului, putem reexpedia produsul, iar cheltuielile de livrare vor fi suportate de catre Cumparator.
Aceste taxe pot avea o valoare intre 1 si 90% din valoarea initiala a produsului, in functie de gradul de afectare al formei initiale a produsului.
Produsele care nu sunt acceptate la retur:
- Produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate.
- Produsele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva (zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice sau electrice, urme de montaj).
- Produsele carora le lipsesc accesorii.
- Bateriile pot fi returnate doar daca NU prezinta urme de montaj.
Probleme si simptome
Autoturismul functioneaza normal dar in bord este mesajul: Battery low, Inspection necessary (Baterie descarcata, service necesar) sau Rulare motor necesara pentru electricitate, Defectiune sistem electric vehicul, Parcare vehicul in siguranta
Autoturismul functioneaza dar bateria nu se incarca si in bord apare mesajul: Rulare motor necesara pentru electricitate, Defectiune sistem electric vehicul, Parcare vehicul in siguranta
Autoturismul are simptome de baterie descarcata, NU porneste si bateria are tensiunea de 0 Volti
Ce coduri de baterii pot fi reparate?
Cat de sigura este reparatia?
Cum se procedeaza in cazul in care masina nu se afla in Bucuresti sau imprejurimi?
Ce se intampla daca bateria nu poate fi reparata?
-
Peste
296 BATERII REPARATE
ATENTIE !
Va rugam sa nu incercati deschiderea bateriilor, precum si incarcarea acestora pe redresoare conventionale, acest lucru poate duce la deteriorarea definitiva a bateriei sau la incendierea acesteia!
Doriti o interventie?
Ne puteti contacta telefonic, pe WhatsApp sau prin formularul de mai jos.